Äri + heategevus = edu?

TOMSi asutaja Blake Mycoskie tuli aastaid tagasi nutika ärimudeli peale: iga ostetud kingapaari eest annetame kingapaari arengumaal elavale noorele. Kas see toimis? Kas see pani inimesi tema kingi ostma? Jah, ja kuidas veel.

Uuema põlvkonna ettevõtjad on tabanud ära, kuidas ühendada ettevõtlus ja heategevus ning seejuures saada ka soliidne kasum.

Miks see toimib? Sest inimesed armastavad lugusid, nad armastavad seda, kui neid ümbritsevad objektid pole järjekordsed tootmisliinilt kohale veerenud nikerdised, vaid meistriteosed, mis muudavad maailma.

Vaata ühte järjekordset näidet, kuidas käekella disainer suutis enda kellale olulise lisandväärtuse juurde luua:

Millisel moel võiksid ühendada enda äriidee ja enim abi vajava heategevusvaldkonna?

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.